Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Måndag!

Publicerad 2009-01-19 08:48:21 i I mitt huvud just nu.

Så var det ny vecka igen!
Jag har dragit igång mitt aktriva liv igen.. skulle ha tränat i morse så jag gick upp 6.00 istället för 06.20, men insåg snabbt att man inte kan träna så tidigt på morgonen eftersom att maskinen låter en del. Så tills att jag köpt en matta som den kan stå på så får jag köra kvällspass!
Jag var jäkligt taggad imorse så det var inte motivationen det var fel på för en gångs skull, utan respekt och hänsyn till grannarna.

Imorgon ska jag på en hemlig grej, några vet om det men ni andra får veta mer på onsdag :)
Håller på och testar lite nytt (gammal återfunnet) smink och jag har redan fått höra att jag ser pigg ut idag. Tackar tackar. Kollar egentligen mest om det håller hela dagen eftrersom att det jag ska göra imorgon kräver att man är lite snygg och inte så glåmig som man kan bli i slutet av dagen.

Idag efter jobbet ska jag och Helis mötas på stan för att köpa en grej till AB's avfärd. Jag ska även skriva ett flygplansbrev till henne så att flygresan inte blir alltför långtråkig.

Nu sitter jag och mumsar på en kaffe latte och ska snart ta en runda och se om det är något julpynt kvar.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 10:07:35

ohh vad spännande. vad ska du göra imorgon?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela