Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jag har gjort det igen ;)

Publicerad 2009-02-16 14:43:56 i Fakta

Jag har vunnit igen :)
Haha lyssnade som vanligt på NRJ nyss och hörde av en slump att mitt namn sas.. haha.
Jag hade ju tipsat om Dagens mest meningslösa hemsida
Hihih, så jag hörde Mikaela DeVille säga att Petra Pires från Årsta (och då ryckte jag till och tänkte... men hey! det är ju jag)
har tipsat om denna sida.. som tack får hon två biobiljetter!

Så jag och Pata ska se Män som hatar kvinnor så fort vi kan när den haft premiär :)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-16 14:59:19

Ja, man får väl ändå lite koll.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela