Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hål i skorna och jag går i ösregnet.

Publicerad 2009-04-02 08:48:07 i I mitt huvud just nu.

Ibland så känns det bara trött.
Som nu.
Jag vill att solen ska skina och jag vill att sommaren ska komma.
Nu känns det bara grått ute.
Igår när jag kom hem från en för övrig ganska ML arbetsplatsträff så lös det i hallen.
Jag släcker alltid lampan så jag blev skraj / förväntansfull.
Tänk om någon var där? Tänk om det är Patrik!
Fast jag pratade med Pata i telefon, och det var ingen i min lägenhet (som tur var nu när det inte var Patrik)
Men ändå så kändes det lite läbbigt, jag var nästan helt säker på att jag hade släkt lampan när jag gått på morgonen.
Så kollade jag på tv och skulle borsta tänderna, hör ett "bonk" som att någon lyft upp ett glas och ställt ner det igen med en viss kraft.
Blir skraj igen och tänker att det kanske är någon som står och trycker nånstans. Så jag smyger runt i lägenheten och lyssnar och öppnar garderobsdörrar.
Tillslut kollar jag under sängen.
Det var ingen där. Och inte någon annanstans heller. Sen skulle jag sova och då var jag glad att Pata skickade ett vakande sms som gjorde att jag fattade att det bara var grannarna som väsnades och inte någon gömd i min lägenhet.
Sov faktiskt väldigt bra sen på natten. Annars när jag hört läskiga ljud på kvällen brukar jag vakna av läskiga ljud på natten också.
Jag längtar till på tisdag när Patrik kommer :)
Fast inatt ska jag inte heller sova ensam eftersom att jag ska barnvakta lillebror som ska sova över! :D
Det har han inte gjort förut så det ska bli kul, jag har tänkt att vi ska se på Bolt, men vi får se vad han säger.
Först ska vi gå på McDonald's iaf. Perre bjuder eftersom att jag åker till stan och möter dom!
Weeiihaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela