Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tandis ruinerar mig

Publicerad 2008-10-23 09:49:48 i Tänkvärt

Igår var jag där, hos Tandläkaren.
Det visade sig att jag har tre hål i mina tänder.
Fasen också tänkte jag. Men men shit happens... tills att jag fick notan.
Det kommer gå på 2600 spänn att laga (undersökningen jag gjorde ingår i det).
Jag måste dessutom komma tillbaka två gånger eftersom att man inte kan laga tre hål samtidigt om man vill ha bedövning och det vill jag faktiskt.



Jag tyckte att det lät fruktansvärt dyrt så jag kollade priset på Folktandvården (jag gick till City Dental) och om jag skulle använda Folkis så skulle det blivit 315 kr dyrare så jag antar att jag får lov att ta den här smällen...!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-23 11:40:07

dina tänder är vita i alla fall.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela