Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Laddad!!

Publicerad 2008-05-24 15:04:52 i I mitt huvud just nu.

Ikväll är det Schlager-Inflyttningsmiddag som gäller hos mig!
Annbritt är nog på väg och Fisen kommer med Freja om ett tag!
Vi ska rita schlagerlappar och fixa och dona med maten (jag) och sen kommer även Jenny och Johanna! Jag har gett upp hoppet om Veliga-Heliga Helis.
Jag ska bjuda på pasta-kyckling-pesto-fetaostsallad och jag ska öppna med en skagen-förrätt!
Snacka om fin bjudemat! Ska väl hinna med att handla något slags tilltugg även kallat efterrätt sen när jag möter Brittan eller Fisen vid tåget.
Idag mår jag bättre än igår. Mycket. Även fast att jag hade en down-period imorse.
Jag drömde att jag hade klamydia. Inte en rolig dröm och eftersom att jag drömt den en gång förut så känner jag bara att jag borde gå och testa mig. Bara för sakens skull liksom.
Har städat och duschat och nu är jag redo för att A eller F ska ringa och säga att dom är på väg!

Satt ute och solade en timme innan och det är sååå himla skönt väder. När jag åker till Malmö ska jag ha med mig bikini så att vi kan bada :)
Fast det betyder ju att jag borde tänka lite mer på vad jag äter nu fram över...

Jajja.. nu ska jag trixa med bostadskön, för nu har jag en inkomst inom en snar framtid... hehe vet inte om jag skrev det igår, men jag skrev på kontrakt på jobbet och jag hade satt ett löneanspråk på en summa och kommer att få 1500 kr mer varje månad än det jag skrev :)

Pengar kommer rulla in som dom ska! Jag ska spara massor nu när jag inte har någon hyra att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela