Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Inget alls.

Publicerad 2008-03-24 17:25:40 i Fakta

Det ar som en lekstuga har. M sitter och busringer till B.
Jag sitter och spelar spel pa min dator.
Jag har verkligen ingenting att gora. Jag hoppas att min internetsida som jag forsoker oppna aldrig kommer att oppnas, for det ar det enda jag ska gora idag sa om den inte funkar borde jag fa ga hem...
Alltsa jag hatar inte mitt jobb, ibland nar jag skriver verkar det kanske som det, men det gor jag inte.
Jag gillar det men det ar sa himla trogt ibland. Som nu.

Har suttit och kollat upp lite grejer till Patrik istallet. Men det ar ocksa avklarat, jag ar for bra helt enkelt. Det ar darfor jag ska ha ett eget foretag. Dar bara folk som ar otroligt krativa och fastworking people ska fa vara med och jobba.
Jag ska ha varsta tavlingarna och alltid ge beloning till duktiga mannikor, inklusive mig sjalv. Ja jag ska bara komma pa vad jag vill jobba med sa loser det sig.

Ar det aldrig nan arbetsgivar som laser min blogg och tanker att den vill ge mig ett jobb? Jag ar extremt duktig och jag lar mig snabbt.

Nu luktar det prutt har. Jag anar att det ar M. Han ser lite finurlig ut.

Jag ska kanske ta lunch nu, men om jag gor det sa betyder det att jag har sa lang tid kvar efter lunch... och da kommer jag anda inte att gora nagot.

Jag kommer fortsatta att saga det har tills den dagen da jag behover ta med mig jobbet hem: Om man tar emot praktikanter, HA da for sjutton gubbar JOBB till dom!!!

Jag ska ta emot praktikanter pa mitt foretag, men jag ska bara ha sanna som ar villiga att ta i.

AR det btw. nagon som har ett forslag pa vad jag ska syssla med sa tveka inte att kommentera.

Kommentarer

Postat av: Emelia

Publicerad 2008-03-24 17:45:50

Segt att inte ha sysselsättning. Tiden går så långsamt då. Hoppas du får gå hem om du blir klar. Håller tummarna för dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela