Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tågkompis

Publicerad 2008-07-10 16:43:20 i Tänkvärt

Eftersom att jag missade tåget imorse så måste mina tågkompisar undrat var jag var.. eller hur?
En kille sitter redan på tunnelbanan när jag går på i Bandhagen och sen så tar vi alltid samma tåg till Sumpan där båda går av.
En tjej har alltid för kort klänning / kjol på sig och ser ut som ett barn i ansiktet. Hon går på i centralen och av i Sumpan.
En man med vitt hår och glasögon ser alltid så glad ut jämt.

Märkte dom att jag var borta tro?

Kommentarer

Postat av: Bobby

Publicerad 2008-07-10 20:25:00

Åh, är inte tågkompisar typ det roligaste? :) Jag och Kim hade en hel drös på "frukosttåget". En hette Berit och ställde sig alltid upp typ en minut innan hon skulle gå av.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela