Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ni skulle bara veta!

Publicerad 2008-07-23 15:21:16 i Tänkvärt

Det är så skönt att sluta klockan 16 istället för 17. I alla fall nu när det inte är så himla mycket att göra. Jag liksom längtar till att klockan ska slå 4 nu så att jag kan springa ut i solen!
Nyss gjorde jag rent båda kaffemaskinerna så att jag kan tänka på annat bara nu.

Undrar om Orbi har kommit. Det har gått 5 arbetsdagar nu sen jag fick den där trackkoden. Det ska väl inte ta mer?? hallå den skickas från Malmö, inte från Ryssland!
Patrik hade kunnat komma med den som hemleverans istället. Det hade jag uppskattat!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela