Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite vardagslyx.

Publicerad 2008-07-24 11:01:22 i I mitt huvud just nu.

Jag har just varit på 15 minuters massage. Jag hade fruktansvärt ont i nacken märkte jag för jag satt liksom och sa "aj och oj" några gånger. Nu efteråt känns det lite bättre.
Det är ungefär en timme kvar till unch och jag är inte hungrig än. Jag är mest sugen på delikatoboll. Någon sådan har jag inte tyvärr.
Idag har jag mest organiserat i pärmarna. Jag är klar med alla 7800-orna och det var nog 15 pärmar.
Senare idag ska jag ta tag i 701'orna. Det är färre pärmar men mer papper. Jag har fått små skärsår på tummarna och känner att jag kanske skulle behöva sånna där blädderborgar. Tydligen heter det fingertuta och det verkar inte finnas nån bild alls på internet! Skamligt.

Det ser hemskt soligt och skönt ut ute. Jag ska nog gå ut och sätta mig vid Ica-väggen efter att jag har ätit. Det skulle inte kännas bra att äta korv och makisar ensam bland alla andra som har köpemat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela