Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Rutin

Publicerad 2008-02-12 17:53:00 i Fakta

Nar jag gar och kissar har tar jag alltid mitten toan, mitten handfatet och tval fran den hogra hallaren.
Sen torkar jag handerna med tre stycken pappersservetter och sedan gar jag tillbaka efter att ha speglat mig och kollat om jag har nagot mellan tanderna.

Varfor?

Jo for att den forsta toan har ett stort hal sa att man kan kolla in och den tredje toan ar for nara vaggen = det kan finnas djur som kommit in.

Handfatet i mitten ar fraschast tvalen till hoger ar narmast och pappret ar viktigt for om man tar ett sa blir man bara lite torr, liksom far bort  vattnet, tva gor att man ar nastan torr och tre far en att vara prima skinka jepp jepp.

Spegeln ar min van.

Nu ska jag utfora rutinen och sedan ta en snuuus.

Jag fick svenska maten hemskickad igar, allt var inte med men jag fick min o'boy och mitt snus :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-02-12 19:32:51

jag ser fram emot 'tankvart'... nar kommer forsta inlagget?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela