Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tankar från Johanna.

Publicerad 2008-08-11 09:45:07 i Tänkvärt

Johanna mailade mig förra veckan och berättade att hon och hennes bror hade funderat på följande:

"Annars pratade jag och min bror om Gud igår och hans kroppsliga funktioner (alltså kissa, bajsa, prutta och rapa) (moget, jag vet). Jag sa att man nog inte behövde göra sånt i himlen, men sen kom vi ju fram till att Gud skapade oss till att vara hans avbild vilket alltså innebär att han måste göra det. Vad säger internet om det? ;)"


Jag har inte hittat vad internet säger om det, men om du vet eller känner att du vill dela med dig av vad du tror så skriv till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela