Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Le födelsedag and the party.

Publicerad 2008-08-05 08:37:12 i I mitt huvud just nu.

Min helg har varit tipptopp som sagt och jag är verkligen glad över alla fina presenter jag fick!
Jag fick bland annat: Presentkort på IKEA, pk på H&M, en Tempurkudde (från Ikea), två böcker, en pärlplatta, fotkräm, Rosa väldigt, väldigt vackra skor, underkläder, ett spa-kit, en fisk (Lennart) tekoppar, en Håkan-bok och en billeksbok.
Min födelsedag var bra eftersom att Patrik kom då, sen var det lite häng på stan och sen hem för att åka och handla till på lördagen. På kvällen var släkten och några goda vänner över på tårta och GuitarHero. Väldans trevligt.

Fredagen spenderades på Tom Tits med Adam (och Patrik). Det var sjukt varmt ute och vi fick se solförmörkelsen. Det var cool eftersom att jag inte visste att det skulle vara det. Så precis när vi kom drog den igång och vi fick varsin bit plastpåse att titta igenom. Coolt tycker jag.
Tom Tits var kul, men inte lika spännande som när man var liten. Adam gillade det starkt och det var ju det som var meningen. Vi åkte heliumballong 110 meter upp i luften och jag fick höjdskräck fast att jag inte är rädd för höjder? Eller så är jag det nu för tiden. Bilder:

http://www.facebook.com/album.php?aid=63685&l=09ea6&id=617616998

Så blev det lördag. Förberedelser och tårtbakning, plockmat gjordes. Vädret ville inte så det blev att duka inne. Sen kom gästerna. Vi var väl en 20 personer eller så när alla var där och det var kul och bra stämning. Eftersom jag varit i Amerikat så spelade vi beerpong och flip-cup som var väldigt uppskattade lekar.
Det blev ganska mycket dricka och jag blev rätt trött. Partyt höll inte på hela natten utan Jenny som vat sist tog en taxi vid ett. Tror jag. Bilder:

http://www.facebook.com/album.php?aid=63692&l=52174&id=617616998

Sen var det bakfyllans söndag. Usch så illa jag mådde. Var tvungen att städa och fixa iordning innan mamma och dom kom hem så jag fick kämpa emot illamående och huvudvärk och helt enkelt städa. Fy... det är sånna dagar man inser att man inte är 18 längre. Kvällen var mest mysig och jag mådde verkligen illa ända in på natten.

Måndagmorgonen var såklart inte kul för att Patrik skulle åka hem. Vi gick upp 05.30 för att Patrik skulle hinna med flyget. Vi vet ju hur det slutade.
Så efter jobbet möttes vi och gick och åt lite på BK och sen traskade vi i regnet till tåget. Fick stå och vänta i 45 minuter men det gjorde inget. Vi fick ju vänta tillsammans.
Sen åkte jag hem och började läsa i en av mina nya böcker. "Där regnbågen slutar". Den verkar vara en fin bok. Har bara kommit en liten bit in i den men det har hunnit hända en del ändå.

Nu vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela