Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

LR (check)

Publicerad 2012-05-31 07:01:36 i Gott-gotti-gott-gott

Igår var vi ute på galej. LR bjöd oss som tar examen på middag. På St Markus. Mmmmmmm....
Det är så gott där, men varje gång jag är där så äter jag för mycket så att jag blir helt proppmätt på gränsen till illamående. Illa. Men mmm så gott!



Hade examination igår också. Round table blev godkänt, men jag tyckte att det gick bättre första rundan än andra. Efter det var det tenta. Den var på riktigt. Jag (och många andra) hade förväntat mig en låtsastenta. Men icke. Det här var en riktig en, med tentavakt och allt. Den tog verkligen musten ur mig så jag var helt och hållet tom i skallen efter det.

Nu ska jag iväg och jobba. Jag har inte många dagar kvar på jobbet innan semestern så jag har en del att stå i. Efter jobbet ska jag skynda mig, jag måste handla en del saker till morgondagen. Ikväll är det avslutningsmiddag med hela klassen på Elysée. Jag, F och L har klurat ihop lite hemliga saker. Det kommer bli awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela