Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite avverkat

Publicerad 2012-05-01 19:50:35 i Här passar det

Idag har jag hunnit med mer än jag tänkt mig.
Jag har till och med packat alla kläder (förutom de som fortfarande hänger på tork) inför Rom.
Imorgon blir en sprängfylld dag så jag tänkte att jag kunde underlätta för mig själv genom att inte behöva packa imorgon. Jag ska nämligen till skolan hela dagen och examineras, efter det måste jag snabbt till Forex och växla pengar och sen supersnabbt hem och lämna pengarna och väskan och sånt, byta om och sedan cykla till Pildammsparken och möta upp laget som jag ska sprina VårRuset med!

På torsdag kommer taxin 04.05 och hämtar mig så jag får nog ställa en extra väckarklocka, jag brukar sova så gott när jag tagit i och tränat på kvällen innan, jag vill inte riskera att försova mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela