Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Stök och bök

Publicerad 2012-03-18 15:39:41 i I mitt huvud just nu.

Jag sitter och planerar lite smått inför min kommande examen och dess fest.
Det jag vet är att jag vill ha festen/tillställningen hemma hos mig för att slippa att tänka på att någon annan kan drabbas om jag inte orkar städa direkt dagen efter. Samma sak med disk. Jag kan diska när jag vill om jag har det hemma.
Jag vet också att jag vill ha cateringmat. MEN. Jag har inte så mycket mer tankar än så. Jag har ärligt funderat på att ha festen i Stockholm för att slippa släpa ner alla kompisar till Malmö, men då blir det förutom alla kostnader som kommer komma oavsett även en resekostnad och ett större hus att städa. Så jag skippar den tanken.

En annan tanke är att jag har en "släkt-och-familj-tillställning" på dagen med lite lättare mat och lite skumpa och så. Och sen ett brakparty aka mat och dryck för kompisarna på kvällen, för då blir det inte samma tryck på allt samtidigt och då skulle jag kunna köra catering på kvällsmaten och fixa lite lättare mat som jag lagar själv på dagen. Det kanske är den bästa lösningen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela