Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

No more regn tack!

Publicerad 2012-06-25 22:17:16 i Här passar det

Idag har jag köpt sommarlovskortet också. Jag ska ge ett i present till Patrik också så kan jag få med honom på olika utflykter i sommar på helgerna :)
Smart av mig.

Idag var första dagen på mitt nya jobb. Det känns jättebra och jag tror att det kan bli riktigt kul att jobba på L. Det kommer vara mycket att lära och det kommer säkert ta tid innan jag kommer in i allt, men jag har en bra känsla i magen och det är viktigt på nya jobb.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min sista semesterbok (den går trögt). Jag plöjde: Den femte årstiden, Ängavakter och Ensamma hjärtan och hemlösa hundar hur snabbt som helst vid poolen, men Sju jävligt långa dagar har banne mig snart tagit sju dagar att läsa. Jag fastnar liksom inte i den. Men jag kan ändå inte sluta läsa den innan den är slut för jag vill veta hur den slutar.

Ps. Jag är trött på regnet nu, ge oss SOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela