Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Yepps

Publicerad 2012-02-15 21:10:15 i Jobb jobb

Idag var jag och jobbade! Det kändes som att det var huuuuundra år sen jag var där!
På folks reaktioner att se mig verkade det som att de inte ens märkt att jag varit bort i 5 (FEM!!) veckor!

Därför fick jag lov att uppdatera min status på Facebook med "I'm back (@ Academic Work Malmö).
Där fick jag 8 likes, varav 4 var icke-jobbrelaterat folk. Haha.

Ja ja! Whateva' tänker jag nu! Jag var glad att se alla iallfall :)

Imorgon är det skola igen. Jag har förberett mig ganska väl. Men säkert så kommer jag ha tolkat uppgiften lite annorlunda än vad andra har gjort (inte L och F). För så brukar det vara. Och det är svårt att säga vad som är rätt eller fel.



Jag sitter här i soffan och funderar på om jag ska laga något gott (jag kan välja mellan bär med grädde, ost eller te). Jag tror att jag kommer att välja te. Allt annat känns så omständigt.
Det kan bli så att jag ignorerar mitt sug och bara sitter och glor på tv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela