Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Fiffilurat

Publicerad 2012-02-22 21:37:15 i Pluggis

Igår satt jag uppe ganska länge och läste karriärteorier. Det går långsamt när det är på engelska.
Sen fick jag för mig att jag ville lyssna på musik och inte sova. Så jag satte på lite Billie och sen skapade jag konst på Facebook.
När jag väl gick och la mig, ca klockan 01 (långt mycket senare än jag brukar), så bestämde jag att jag skulle gå upp klockan 08.00 dagen efter.

Men när min klocka ringde imorse så stängde jag av den och tänkte att jag hade hela dagen på mig att läsa, så jag kunde lika gärna sova lite till.
09.50 vaknade jag pigg som en mört och sms'ade F och sa att jag var på bushumör. Hon sa att jag kunde komma till henne och busa.

Sagt och gjort, upp å hoppa, in i duschen, på med kläder, mat mat, och iväg!
På vägen gjorde jag ett stopp och lämnade tillbaka digialboxen som vi haft liggandes hemma på tok för länge.

Sen så fick jag komma in på Rönnen, de hade målat om på trean.
Lojsan joinade och vi bara sådär superspontant kom igång med båda våra projekt.
Idéerna sprutade och ja det känns riktigt bra!
Förmiddags mindmaping ledde till lunchrast som blev till lunchmöte och sedan blev det eftermiddagsmöte på det.
Asbra. Vi är på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela