Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dos

Publicerad 2012-04-03 22:24:15 i Pluggis

Hemligt meddelande till Lo: Man måste vara hemlig på internet, för man vet inte vem som läser vad.
Jag är gärna ohemlig vid ett personligt möte ;)
Slut på hemligt meddelande.

Jahapp hurrni. Jag har precis sett världshistoriens kanske sämsta film: Hata Göteborg.
Så svindålig att man skrattar. Dåligt skådespeleri och dålig story. Och ful dialekt, ursäkta alla helsingborgare, men alltså... haha.

Annars har jag varit på praktiken under dagen och fått massa nya kunskaper. Och efter det så jobbade jag en stund med översättningar och sen har jag suttit och letat teorier och annat till mitt, Ls och Fs nästa projekt. Det känns jättekul med det tycker jag. Något som känns mindre kul är att jag saknar 3 inspelade vägledningssamtal och att jag ska examineras inom kort. Förhoppningsvis så löser det sig. Jag har några planer på hur jag ska få till folk, men det gäller ju att de har något att bli vägledda kring också. Annars är det bara larvigt.



Imorn är det ÖV (öppen verksamhet) hela dagen! Det är roligast tycker jag. Eller det är såklart kul att få höra om alla områden som finns också, men just att få ta emot egna kunder och ha egna samtal är det jag verkligen brinner för. Det är som bekant påsklov i Malmö så trycket idag var inte hårt, hoppas på lite mer folk imorn!

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2012-04-04 08:22:13

Såg på it´s att vår kurslitteratur räcker... Men hur tänker dem då liksom?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela