Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Storstan

Publicerad 2011-09-23 14:40:06 i Stockholm

Sitter i hooden och har precis hittat lite grejer till min och Fridans projektplan.
Senaste veckan har variy stressig. Jag har haft långa dagar fyllda med massa olika grejer, både roliga och mindre roliga.
Igår jobbade jag först och sen var det skola och vid fem gick tåget till Stockholm. Tåget var nog det jag verkligen behövde för att stressa av. Där hade jag nämligen så himla tråkigt, men jag hade ju inte bråttom till nåt, så jag försökte verkligen slappna av och låta tråkigheten skölja över mig.

Lyxade till det och förfirade Helis födelsedag genom att ta en taxi hem från Gullmarsplan sen eftersom att tunnelbanan inte går till oss i Bandhagen riktigt än. Buss är så jobbigt med massa packning och dessutom är det lite längre nu än vad det är till t-banan.

Oj nu kommer Lillbro' hem så nu ska jag umgås!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela