Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Le dag ser ut som le följande

Publicerad 2011-09-09 09:36:29 i ToDo

Hej hej!
EFtersom att jag har jobbat på tok för mycket den här vckan och dessutom gått i skolan så ligger jag efter med diverse saker.

Idag ska jag alltså göra följande, i kronologisk ordning:

  • Dammtorka
  • Dammsuga
  • Våttorka
  • Diska
  • Leta efter vetenskapliga artiklar
  • Tvättid 12-15 så detta ligger från och med här även i bakgrunden och kräver viss uppmärksamhet
  • Skriva det som ska skrivas om vetenskapliga artiklar
  • Skriva det som ska skrivas om avhandlingen
Jag tänker mig att det här tar ungefär fram till klockan 16 senast. Sen måste jag planera middag och kanske gå och handla. Till exempel mjölk.

No time to sit and hang around.

För att piffa upp inlägget kommer här lite bilder också.



1. Damm, 2. Tvättkorg som svämmar över, 3. Inte så mycket disk, 4. Stökigt matbord

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela