Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Jaha!

Publicerad 2011-09-05 20:13:53 i I mitt huvud just nu.

Haha Tack Lojsan som uppmärksammar mig på att jag inte alls ska till skolan på torsdag. Hahahaha. Bra! Jag som ska ha lite jobbsamtal på torsdag eftermiddag. Då behöver jag inte stressluncha. Skönt.
Virrpannan Petra? Ja det är jag.

Det var en hektisk dag på jobbet idag. 5 nya deltagare som jag nu bokat in på förstasamtal och sen satt jag i repan 13-17 och oj oj oj vilken dag M och A hade haft. Haha gick ju knappt att hålla en konversation med dem för att de var så uppe i varv.
Sen gick den nya kaffemaskinen sönder. Den var dagsny. Helt sprillans. Ironiskt. Vi fick en ny för att den gamla var så dålig. Och det första som händer är att den nya går sönder.

Som tur var så har jag min fina man hemma som lagat mat åt oss och mmm gott gott!

Nu sitter jag och kollar på Idol som jag tycker är sjukt dåligt iår. En sjunger, sen är det paus typ. Och lite runt-omkring-snack och sen paus. Går inte programmet ut på att man ska få se de som söker sjunga?

Kommentarer

Postat av: mattias.

Publicerad 2011-09-05 20:35:28

min kompis Johnny ringde däremot och berättade att det var tjäämpigt på jobbe. fniss ;) Nej, men ditt samtal gjorde min dag mycket bättre, på sanning :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela