Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Studentkortet

Publicerad 2011-10-24 22:31:54 i Träning

Okej jag ger mig i debatten. Jag borde ha köpt studentkort när alla andra gjorde det. Japp ni hade rätt. Jag hade fel.
Men hittills har jag klarat mig bra på mitt Malmö Högskola kort. Både på hockey och på minigolf. Men nu när jag ska köpa träningskort så känns det som att jag behöver ett riktigt kort. Och jag tjänar på det.

Jag ska köpa kort på Friskis den här gången. För det kommer ligga närmast och DE HAR EN SIMBASSÄNG!!!! Det visste jag inte. Så nice!

Så nästa måndad den 25:e (då borde kortet hunnit komma) ska jag köpa mitt träningskort. Vi flyttar ju inte dit förens 24 november så det är ingen vits att köpa det innan det. Jag känner mig själv.

Men sen! Jiiihaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela