Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Me likei

Publicerad 2011-05-31 19:03:30 i I mitt huvud just nu.

Idag efter jobbet så bestämde jag mig för att boka tvättis. Medan första maskinen var igång så började jag städa undan lite. Plockade bort alla skolgrejer som jag inte kommer behöva under sommaren och när jag rensade lite på min hylla så hittade jag en bok som jag inte hade läst än.



Så jag satte mig på balkongen i den tropiska värmen och läste.
Sen läste jag lite till och fyra timmar senare var boken slut.
Den var helt okej, får 3/5 av mig i poäng. Jag tyckte att det var lite för många personer inblandade som inte hade nåt med handlingen att göra.

Men jag konstaterar att jag saknat att kunna koppla av med en bok bara sådär i flera timmar.
Och jag ska verkligen försöka få ro att läsa böcker i sommar. Jag har ett gäng som står och väntar på mig. Men jag får inte läsa klart alla så snabbt, för då måste jag köpa nya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela