Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ja hej igen

Publicerad 2011-05-16 22:03:43 i I mitt huvud just nu.

Förutom att göra allt det där jag skrev i förra inlägget så hängde jag MASSOR med Helis.
Och så fikade jag med Jenny och Johanna. Vi blev typ attackerade av småfåglar så jag var lite skraj, men det var himla kul att se de två globetrotterserna som ska ut på äventyr snart igen.

Nu ikväll har mina förväntningar nästan gått upp på högvarv vad det gäller en hemlig grej som jag kommer avslöja först när det är klart. Men jag har fixat så att det ska kunna gå iallafall. Och jag hoppas, hoppas, hoppas att det ska bli så!

Imorgon ska P2 på intervju på hans (förhoppningsvis) nya skola. Man ska tydligen göra både personlighetstest och iqtest kanske. Vi vet inte, men det kan vara så.

Och imorgon kväll får jag ÄÄÄÄÄntligen träffa och höra lite om utlandet!!

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2011-05-17 15:10:56

nyfiken jue på vad den hemliga saken är =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela