Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hitt på't

Publicerad 2011-05-22 16:36:27 i I mitt huvud just nu.

Jag känner mig nere. Har ingen lust att städa men det behövs. Har ingen lust att duscha men det behövs.
Har ingen lust att tvätta men det behövs. Har ingen lust att plugga men det behövs tydligen.



Jag vill bara krypa ner i sängen igen och sova. Jag har typ hållit mig i sängen hela dan. Enda gången jag har varit uppe var för att steka pannkakor. Och de blev jättegoda.

Nu har vi iallafall fått svar från nörsken. Jag tycker att han var ganska lat som svarade i form av länkar, men men. Vi får helt enkelt göra grovjobbet själva och inte få det serverat som jag hade hoppats på.


Nu har jag tydligen sagt att jag ska ut och handla. Så jag får väl ta tag i mitt liv och börja med att duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela