Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Graah

Publicerad 2011-05-19 07:31:50 i I mitt huvud just nu.

Igår morse hade jag sjukt svårt att gå upp. Jag var så hiiiimla trött.
Sen var jag iväg en heldag i skola + jobb och när jag kom hem var det svårt att hålla ögonen öppna. Så jag somnade en stund i soffan.

I vanliga fall är det inget problem för mig att sedan också somna på kvällen, men igår var det sanslöst. Jag var aptrött men kunde inte somna. Låg och vred mig i kanske en timme. Sen spelade jag lite Angry birds för att bli tröttare i kanske en timme. Och sen försökte jag sova igen.

Somnade nångång där sen tillslut, men då drömde jag massa fartfyllda drömmar så jag vaknade stup i kvarten.



När klockan väl ringde 06.40 så kändes det som att jag inte sovit alls. Så jag snoozade. Och snoozade. Jag som har slutat att snooza för flera år sen!

Klockan 07 tvingade jag mig själv att stiga upp. Men usch vad jag är trött. Det bådar inte gott för en utbildning på jobbet där man mestadels ska kolla på saker.

Men nu måste jag strax iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela