Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Yes it was nice

Publicerad 2011-03-14 21:36:39 i På resande fot

Helgen i Stockholm/Uppsala var en riktig höjdare!
Synd att jag inte hann med att träffa Sofia, Mickis och Vera. Det får bli nästa projekt.

ABs och Kalles fest var fartfylld och dansstopp blev en flopp. Sorry.
Lillibror har blivit storebror och vuxit om mig med ca 7 cm. Inte klokt.


Här böjer jag mig visseligen, men han är typ så mycket längre.


Snön låg verkligen kvar, men jag och Patrik trotsade den och gick ut på snösmältningspromenad.


Dansstopp funkade bara i 5 minuter, sen satte sig alla.


Petra och Helena.


Födelsedagsflickan :)

Söndagen spenderades med att kolla på Adam som spelade fotbollsmatch. Hans lag vann med 9-1. Det målet som det andra laget faktikst fick var ett självmål från en i Adams lag. Snacka om utklassning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela