Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tre

Publicerad 2011-03-10 08:13:16 i I mitt huvud just nu.

Det ser ut som att det blåser hiskerligt mycket ute.
Jag ska gå inom 10 minuter.
Känns inte kul med tanke på att jag just fixat frillan.
Ikväll ska jag jobba också. Det finns en plan som smids i mitt huvud.
Haha igår när jag var på gymmet så hade jag med mig en linjal som jag lånat av Sara på vägen ner.
Killarna som redan var där kollade konstigt på mig.
Undrar om de trodde att jag skulle mäta mina muskler?


Obs. Bilden är ett fotomontage.

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-03-10 21:08:00

Tack för att du säger att bilden är ett fotomontage!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela