Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dröm

Publicerad 2011-03-02 17:52:40 i Dröm

Dröm: Jag och Patrik gifter oss. Vi står på en scen och Patrik berättar sina löften. Jag tänker: "shit vad vackert, något sådant genomtänkt har ju inte jag skrivit, jag måste uppehålla honom så att jag hinner fixa nåt bättre än det jag har"!
Så tittar jag ut över publiken (gästerna) och ser att Patriks föräldrar inte är där!
Panik!
När Patrik är klar med sitt tal så säger jag att vi måste få dit hans föräldrar innan vi svarar ja (och köper mig därmed lite tid att komma på något bra att säga).
Jag ringer till E, Patriks mamma och säger att vi tyvärr råkat missa att bjuda dem, men att vi håller på att gifta oss, så hon och J får gärna skynda sig till stället där vi var.
Hon kontrar med att hon är gravid men att de genast ska komma.
När de kommer så har hon en bebis på armen och en i magen.

Min slutsats: Jag måste förbereda mig bättre på något (vet inte vad än). Jag måste ringa till någon (vet inte vem än) och den personen som det är jag ska ringa kommer berätta något stort.

Vad sägs om den tolkningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela