Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Bra start

Publicerad 2011-03-28 11:02:20 i Träning

Idag skulle jag ner och träna, men det var fullt. Så jag tog min träningsrunda ute istället. Shit vad skönt det var! Soligt och härligt. Sen kom jag hem och satte mig på balkongen och åt frukost och skrev ner frågor som jag ska ställa idag i skolan till alla grupper samt kollade igenom min egen redovisning. Solen kan göra så mycket för psyket!

Nu blev det lite molnigt så jag gick in, men det var lika bra för jag måste duscha och klä på mig. Ska nog försöka hinna göra ett ärende innan skolan, men jag får se om jag hinner/orkar/har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela