Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Solsting?

Publicerad 2011-06-05 20:50:15 i Träning

Idag var det banne mig varmt ute. Jag tog en powerwalk med mina Easytones, 5 km och jag höll tammetusan på att svimma av värmeslag. Som tur var så fanns det en vattenkran där man kunde fylla på vattenflaskor. Där svalkade jag hela huvudet och drack massor av vatten innan jag cyklade hem. Från och med nu ska jag alltid ha med antingen en vattenflaska eller en peng när jag ger mig ut och tränar.


Så röd var jag i ansiktet när jag kom hem.

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-06-05 21:55:01

helt konstigt. hittar inget om nytt nummer heller. vad tusan!

men hade du inte svettbandet på dig? fin bild :)hehehe

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela