Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sådär uppbokad nu igen

Publicerad 2011-06-26 13:42:41 i I mitt huvud just nu.

Alltså nu är det sådär igen. Att alla mina helger i juli utom en är helt och hållet uppbokade. Bara roliga saker som står på schemat, men det kommer bli ett himla fläng på mig.
Visst gillar jag att veta i förväg vad som hända skall, men det hade varit himla trevligt att leva lite spontant också. Juli kommer gå så snabbt nu när allt är så planerat. Det är inte bra. Eller så är det bra. Jag vet inte.

Kommentarer

Postat av: fritzl som inte är granne för tillfället.

Publicerad 2011-06-26 18:54:35

Det är både bra och dåligt helt enkelt :) Det ena behöver inte utesluta det andra. Men allt kommer bli bra iallfall, hur det än blir :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela