Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Nu är det dags

Publicerad 2011-06-20 11:43:53 i I mitt huvud just nu.

Jag har tänkt skriva ända sen vi kom hem. Men jag har haft massa annat för mig.
Det har hänt att jag loggat in och sen loggat ut igen för att jag inte vet vad jag ska börja med att skriva om.

Vi hade det iallafall jättebra på Mallorca! Sol och bad varje dag och massa avkoppling. Och mat. Och promenader. Helt underbart med andra ord.



Sedan vi kom hem har jag hunnit med en personalfest, två låååånga easytonepromenader med Lojsie, middag hos Fam Å, jobbsökning med Nats och en massa läsande av en ny bok.

Idag är det måndag och det innebär jobb. Jag ska visserligen inte dit förens klockan 13, men ändå. På vägen hem ska jag in och snacka med frisören och boka en tid. Förhoppningsvis kan jag få komma redan på torsdag. Det hade varit pörfa :)
Nu ska jag bli blond nämligen.

Idag kommer Helis äääääntligen hem från Türkey! Jippi!
Inte för att vi kan ses, men vi kan snickerisnacka iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela