Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Men åh!

Publicerad 2011-06-22 18:02:34 i Här passar det

Imorse skulle jag upp 8.30 och träna. Men i och med att jag tog en alldeles för lång PN (powernap) igår på dagen så hade jag himlans svårt att somna på kvällen. Jag brukar inte ha probs med det men det hade jag igår. Så jag somnade jättesent. Alltså typ klockan 2-sent.

Så imorse när klockan ringde så kände jag inte ens igen melodin på väckningen. Jag var sjukt trött och snoozade och snoozade. Klockan 10 gick jag upp för att hinna duscha innan min coach skulle ringa. Idag blev jag nämligen telefoncoachad. Visst var jag lite skeptisk till det hela, men det var verkligen super!
Hon sätter igång så mycket kreativitet i mitt huvud.

Sen mötte jag Lojsi och vi lunchade i solen. Och efter det var det dags att jobba. Mycket trevligt att sitta i repan. Det var ett ganska bra tag sen jag gjorde det så jag blev lite förvirrad först. Jag skulle dessutom spela in tre av mina samtal eftersom att vi ska analysera oss själva för att bli ÄNNU bättre i växeln. Men det var inga konstigheter, men ändå lite jobbigt att veta att alla duktiga receptionister kommer höra hur jag hanterar samtal. Som tur var så var det inga krångliga samtal så jag hoppas att det blev bra.

Nu ska jag strax äta. Patrik har lagat mat som luktar himmelskt gott!

Imorgon ska jag gå till jobbet och lämna ett nagellack som jag ska låna ut och sen gå tillbaka hem som morgonträning. På eftermiddagen väntar klipp och färgning av hår :)


Haha den här bilden är från april när vi hade sett Håkan, då gick vi till Debaser Slussen (Stockholm) och drack lite rosé. Det roligaste är kvinnan bakom oss. Henne känner vi inte. Men hon gör en rolig min.

Kommentarer

Postat av: Lojsan

Publicerad 2011-06-22 19:02:40

Men, det är väl ingen kvinna på bilden? Har ju skägg?

Postat av: Petra

Publicerad 2011-06-23 10:30:53

Hahahah nä! Det är ju mitt hår!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela