Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite catch up

Publicerad 2011-06-03 20:59:39 i Sommar

Här kommer lite bilder från olika saker.
Först ut är Fridas och Saras picknick. De bjöd på smarrigheter!

Vi fick ta till en provisorisk gräsmatta då vädret inte stod på vår sida.

Jag fick äran att prova Fridas blomsterkrans. Nu vill jag ha en egen.


Mitt sommarlov har jag ägnat åt:

1. Att rensa brunnen på balkongen, detta är en förebild, jag glömde ta efterbild.


2. Att äta massor av god frukt med min Boyfriend <3.


3. Att göra fodbad med badsalt, inspirerad av vår födelsedagspresent till Frida.


4. Att pumpa söder bakdäcket på cykeln så den numera är pimpad med ett svart däck och ett grått däck.


5. Att äta den enda glass som jag fick lov att äta (trots glass, godis, kakor, osv-förbud). Jag hade ju ett glass-o-gram. På bilden ser ni Daim Päron. Mmmm god var den.

Sen har jag ju gjort massa annat också, men jag har inte tagit foto på allt såklart. Den sista bilden är från idag när jag och Lojsan var på Coop och hon skulle köpa Kaffe.


Varför krånga till det?
Louise köpte dock Gevalia tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela