Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Testing testing

Publicerad 2011-07-23 13:23:54 i ToDo

Jag håller på å laga rostbiff. Jag ska ju som ni kanske vet bjucka på det på mitt kalas nästa vecka. Då kan det vara bra att veta ungefär hur det kommer smaka. Nu är den inne i ugnen och ska vara det i undefär 1-2 timmar till. Under tiden så tänkte jag att jag ska dammsuga och städa och sånt. Och sen när den är klar ska jag ut och köpa lite papper. Sen har jag pyssel som jag kan ta tag i. I like!

Mamma och dom är på väg neråt i landet men har som vanligt otur med bilen. Just nu väntar de på en bärgare som ska komma och kolla på om den går att laga eller om de ska få en yrbil istället.

Till lunch ska jag lyxa till det och äta våfflor.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela