Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Telepati

Publicerad 2011-07-28 10:16:23 i Kompis

Sms: Jajjemän! Kommer du ihåg hur det var på Ica i Bandhagen när vi var små. När vi pantade flaskor så lämnade vi dem i hålet in till lagret. De hade en telefon där också. Så skrev de ner panten för hand eftersom de bara hade en maskin för burkar och inte för flaskor. Eller hur var det?

(Medan jag väntar på svar så loggar jag in på Facebook med mobilen och ser att jag har en vänförfrågan. Jag fnissar lite och TÄNKER inte skriver, haha tänk om Helis skulle vara tillbaka på Facebook. Haha att hon äntligen vill back in liksom).

Sms: När vi pantade om flaskorna flera gånger? Kommer inte ihåg nåt hål till lagret. Å hade de en telefon? Förstod inte riktigt vad du mena.
Haha näe ingen återupplivning av Facebook. Saknar du mig i cyberspace ;-)

Say what??
Hur kan hon veta att jag tänkte så??

Sms: Va? Facebook? Sa jag nåt om det?
Sms igen: Jag tänkte på det! Att du skulle tillbaka. För jag fnissade lite. Men det kan du omöjligt veta!! Vad menar du med Facebook?

Sms: Alltså det här är konstigt. Nu har messet försvunnit. ..


Haha helt sjukt. Kanske ett tecken på att Helis ska återuppta FB? Eller så kan hennes mobil läsa mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela