Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Schhyy it's secret Friday

Publicerad 2011-07-15 10:25:22 i Petra busar

Idag ska jag och Marie ha secret Friday på jobbet. Detta av en del olika, hemliga anledningar.
Den här veckan har verkligen swischat förbi i en rasande fart och jag kan knappt fatta att det är fredag igen. Det var ju nyss fredag?

Iallafall så måste jag hinna en snabbis på stan innan jag börjar jobba. Detta blir lite klurigt då jag 1. måste ta bussen idag. 2. kommer att ha en stor påse som säkert är tung att bära omkring på och 3. det blomsprutsregnar ute.

Att ta bussen är ju inte jobbigt i sig. Men den stannar ju så dumt. Låt mig beskriva:


Röd = Här stannar bussen.
Grön = H&M
Lila = Jobbet

Och enligt den här kartan kan man korsa torget precis hur man vill, men i verkligheten så är det massa hus, stånd, fontäner och folk ivägen.

Nu springer klockan dessutom iväg så jag kanske får ta H&M efter jobbet istället. Då ser ni att det blir jättenära mellan röd och lila nu när jag bara ska till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela