Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

OKej

Publicerad 2011-07-25 13:14:43 i ToDo

Först så gick det bra att tvätta, sen när jag satte på torktumlaren så gick det inte längre (som L hälsat genom Naat). Men jag ringde till Chrille och han kom och fixade. Sen så insåg vi att det bara var den högra torktumlaren som sabbade allt. Så när det var utrett kunde jag tumla i den vänstra och allt funkade hela tiden!!!

Sedan dess har jag putsat fönster, bokat klipptid till P och fixat iordning lite här hemma.
Nu ska jag bege mig till 1. Entré och boka föning åt Ia på lördag och sen in till stan och hämta min klocka och slutligen till Classes och köpa en kökskniv. Den vi har är slö. Den är egentligen asbra, så jag ska köpa en likadan ;)

Pratade med mami och de vet fortfarande inget nytt om bilen, jag undrade om de skulle vara här till på onsdag men det visste hon inte. Då började det rycka i stressnerven. Min plan är ju att jag och mamma ska åka och handla all mat på onsdag. Annars löser jag det ändå. Mina fina svärisar brukar tillåta att jag lånar deras bil! Men den är läskig med växelspaksknoppen som hoppar av liksom.. Aja det löser sig.

Nu off to ärendena på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela