Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Telefonsamtal

Publicerad 2011-01-06 21:35:46 i Kompis

P: Hej AB!
A: Hej
P: (Babblar om en dröm och H's dröm)
P: Jag har en åkomma.
A: Okej?
P: Jag har ont i foten. Det gör ont i hela högersidan av högerfoten, det gör liksom ont längs med lilltån och ner till hälen.
A: Oj, okej.
P: Tror du att det blir bättre om man tar på bandage?
A: Nej.
P: Inte?
A: Nej.

Vi babblar på och pratar lite allmänt om allt.
A: Hur mår P2?
P: Han är sjuk. Jättesjuk stackarn.
A: Hur sjuk? Har han feber och så?
P: Jaa! I flera dagar.
A: Okej så du tar hand om honom och så nu då?
P: Ja, fast han vill liksom inte ha något när jag frågar. Inte glass, inte vatten, ingenting.
A: Men du lagar väl mat och så till honom?
P: Jaaaa.
A: Tycker du lite synd om dig själv?
P: Hihi ja lite.
A: Då kan du nog ha lite bandage på din fot.
P: Tack :)



Aj aj vad ont det gör :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela