Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Nuuuu Sigge

Publicerad 2011-01-14 19:28:33 i I mitt huvud just nu.

Jag sitter och slappar i soffan och lyssnar på Håkan. Om en stund kommer några kompisar över. Vi ska se på Let's Dance. Jag hejar på Weise. Vem hejar du på?

Det har varit en tuff dag. Först coachsamtal (visserligen mycket bra möte), och sen jobb i repan resten av dagen. Mycket som hände på samma gång så jag är helt slut i huvudet och så himla sugen på glass. Tur att jag och Frida köpte glass på vägen hem (för mig).

Pratade med Helis en stund i telefon nyss. Det lutar mot att kompis och chompalomp kommer och hälsar på helgen där 12 februari :) Very bra!  Vi ska nog ta en sväng över till Kopenhagen också och äta pölse.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela