Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Mitt gymnasium drevs av en pedofil.

Publicerad 2011-01-31 19:16:33 i I mitt huvud just nu.

Okej, mitt gymnasium (som är det som de filmar och pratar om i inslaget) har alltså drivits av en pedofil. Det känns ju inte helt okej. Undrar om de menar J-P elller Stig?

Klicka här för att komma till tv4play

Jag brukar inte nämna mitt gymnasium vid namn eftersom att ingen ändå känner till det. Euit-gymnasiet. Nu har de bytt namn till Edicon. Nu kanske det får en plats på gymnasiekartan? Som en skola där man inte vill gå?


Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-01-31 20:59:01

de säger ju i reportaget att han var 37 år när han startade skolan år 2000... jag är ganska säker på att detta inte stämmer på stig (men kanske hans son?). Fast jag lutar åt J-P även om han försvann ganska snabbt.

de antyder ju också att skolan drivs av flera kriminella. undrar vad de har gjort?

Postat av: jenny

Publicerad 2011-01-31 21:04:44

jag kollade på hela klippet.

det är ju J-P som är pedofilen och stigs son son åkt dit för skattebrott. hans tjej är fd prostituerad och dömd för koppleri. de intervjuar stickan.

Postat av: jenny

Publicerad 2011-01-31 22:13:28

fast jag har nog hört det där om JC förut...

jag tycker mig känna igen det... eller det kanske bara var ett rykte?

sjukt hur som helst.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela