Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Making things

Publicerad 2011-01-22 14:58:23 i I mitt huvud just nu.

Jag och Patrik har varit ute på en långpromenad. Vi gick till en udde där jag inte varit innan, där skulle det vara trevligt att grilla när det blivit varmare.
Nu ska jag strax slänga ihop en kladdkaka. Är hemskt chokladsugen och jag har till och med köpt hem grädde så att det ska bli extra lyxit.
Egentligen var det tänkt att Loi skulle vara i stan och att jag skulle med ut och dricka drink. Faktum är att jag är ganska så glad över att det blev "inställt". Den här helgen behöver jag ha lite egentid och hinna ta ikapp det jag inte hunnit med under veckan. Som att laga mat till exempel.
Jag ska laga hjortgryta ikväll. Och sen ska jag bara njuta av att vara ledig. Liksom inte umgås med någon annan än den allra bästa <3

Känner för att verkligen storstäda/grovstäda också, men det brukar bara vara kul till en början, sen brukar jag tröttna innan det är klart, så jag får se om jag gör det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela