Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hjelp

Publicerad 2011-01-23 10:25:33 i Träning

Jag var nyss nere och tränade. Först en stund på crosstrainern och sen så slog jag nytt personligt rekord på att äta upp fiskar på roddmaskinen. Men sen.
Jag skulle träna lite ben (jag brukar undvika det). Så jag går mot fönstret eftresom att jag tänkte ställa min vattenflaska där. Så ser jag att det rör sig. En spindel. Inte en vanlig spindel. Nej detta är en hårig sak, kanske en bäbis till en sån man har i bur. För den var inte enorm (fast stor) och helt luden. Jag fick givetvis panik, men ville inte visa det för de andra som var på gymmet. Så jag hoppar ett steg bakåt och försöker avgöra om den är på insidan eller utsian. Vågar hur som helst inte stanna. Jag kan liksom inte hålla koll på den ensam.
Så jag går.
När jag kom hem bröt paniken ut och jag lät rädslan tränga fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela