Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

1.

Publicerad 2011-01-03 17:04:41 i Dröm

Dröm:
Jag sitter i ett flygplan. Det är många flygplan runt oss i luften. Vi får inte landa. Vi måste invänta mörkret först.

Scenario: Planet störtar plötsligt. Åker jättesnabbt rakt ner, jag känner hur jag pressas mot sätet och att jag håller på att tappa andan. Jag böjer mig fram och sätter mig i den position som nödlandningskortet i flygplan visar. Planet forsätter att störta och jag tänker att jag kommer att dö.
Plötsligt rätas planet upp och vi landar normalt. Jag vaknar.

Verklighet:
Aftonbladet.




Egen notering: Alla överlevde.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela