Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

1 januari 2011

Publicerad 2011-01-01 21:13:39 i Kompis

Nytt år hurrni!
Jag har ett nyårslöfte: Svettas i ansiktet. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt, men jag ska verkligen försöka klämma fram en svettdroppe. Antagligen måste jag träna oftare så att jag får igång svettningen. Och det är ju bara positivt!

Igår hade jag skitkul. Vi åt god mat och spelade spel och drack skumpa hela kvällen. Kom inte hem förrns 05.30 så idag har jag mest sovit hela dagen. Tog en snabb dusch för att känna mig lite fräsch såhär i början av ett nytt år.

Imorgon ska jag ta mig till Mobilia tänkte jag och sen snickerdisnacka med Lojsie :)
Kanske pröva på hennes nya tv-spel?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela