Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Torsdag

Publicerad 2011-02-24 15:19:18 i Tvättstuga

Idag har jag hunnit med mycket vill jag lova!
Dagen började med en 40-minutersträning som sedan övergick i stressfrukost innan jag skulle möta upp sjuklingen Lojs för att cykla till skolan.
Väl där var det inte 100 % fokus, men vi fick lite gjort och jag fick mer kött på benen till min egen del som jag ska skriva (har skrivit).
Vid ungefär klockan 13 gav vi upp och called it a day.
I motvind cyklade vi absolut INTE i tour de France-takt utan trampade på väldigt långsamt.
Väl hemma bestämde jag mig för att tvätta lite eftersom att mina träningskläder tagit slut (det blir så när man tränar tre gånger i veckan).



Sen satte jag mig med min del och känner mig relativt nöjd. Ska bläddra lite i böckerna och se om det finns mer att klämma in så att jag kan referera till saker och ting och inte bara till intervjun.
Så nu sitter jag här, ungefär 2,5 timmar senare och har åstadkommit så himla mycket!
Känns bra.
Jag har ställt upp dörren till tvättis så att jag kan hämta mina kläder efter att tvättiden gått ut eftersom att jag inte började förens halv två ungefär.
Om 15 minuter har det fått torka i 45 min så då ska jag hämta det, och sedan ska jag unna mig lite lyx i form av att läsa bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela