Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Måndagsslapp

Publicerad 2011-02-07 20:44:48 i Jobb jobb

Idag har jag jobbat, men inte så länge som jag skulle ha jobbat. Istället gick jag hem och sov. För båda mina möten blev inställda. Tråkigt, men välbehövlig sömn att ta igen.

Inatt sov jag inte alls bra, vaknade ungefär en gång i halvtimmen och tyckte att det spökade. Patrik var nämligen inte hemma. Han var hos J och kollade på Superbowl hela natten och kom hem först 04.30. Efter det sov jag som ett barn i två timmar tills det var dags att stiga upp och gå till jobbet.

Imorgon blir det full rulle igen. Jobbmöte, skola, jobb.

Den här veckan blir hektisk, men vet ni? När denna veckan är slut, så har de 5 hektiska veckorna faktiskt gått. Inte klokt vad tiden går snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela