Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lite sådär

Publicerad 2011-02-10 21:53:35 i Kompis

Jag har varit lite halvdålig med bloggen de senaste dagarna. Jag har varit i skolan på diverse tråkiga föreläsningar och dessutom hängt på jobbet en del. Och när man jobbar och lyssnar på föreläsningar kan man ju inte sätta sig och blogga (typ inte iaf)`.

Imorgon blir en dag full med aktiviteter och ett fint avslut. Först ska jag jobba 10-17 ungefär, lite beroende på hur lång tid det sista mötet tar. Sen ska jag handla hem laktosfria produkter och köpa hem sånt som jag normalt inte har hemma, som tex. filmjölk.
Efter det så ska jag städa och eventuellt tvätta handdukar som jag inte fick med när jag tvättade igår. Och sen så är tanken att jag ska bädda fram madrassen så att de känner sig välkomna till oss.

För klockan 21 är det JAG och PATRIK som hämtar HELIS och ANNBRITT på Sturup!!!!
Weeeiiiihooo!!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela